sobota, 28 lipca 2012

Kasia ma wene

   30 stopni Celcjusza to zdecydowanie za dużo. Wole nawet nie wiedzieć ile jest w cieniu. Dlatego wymyslili wentylatory i ksiązki.Więc zmusiłam się by w taką pogode pojeździć na rowerze i pojechałam do biblioteki :)  teraz dodatkowo zabezpieczona w słonecznik i zimną cole/wode moge spędzać reszte wakacji z dala od słońca :D

    Mnie się nudziło więc uporządkowałam biżuterie. Zrobiłam siatke na kolczyki (choć ledwo sie trzyma na samej taśmie xD), uporządkowałam bransoletki a dzisiaj w przypływie weny zabrałam się za robienie pudełeczka na pierścionki. Gąbki do mycia naczyń swietnie wpasowały sie w pudełko po perfumach :D


   Miałam w tym tygodniu jechać po moje nieszesne buty (które można było zobaczyć kilka postów wcześniej). Chciałam takie same ale jak na złość oczywiscie nie było! Znazłam takie tylko jedne, w rozmiarze 38 który był za duży -.- . Szukałam dalej ale takich samych - czyli niskich - już nie znalazłam. Za to wpadłam na te, dwa razy wyższe i mama mnie na nie namówiła. No nareszcie! Przy okazji pokazuje dwie koszulki o których wspominałam w poprzednim poście. Do szafy wpadła też neonowa bluza którą aż sie boje założyć gdy zrobi się zimno :D oraz dwa lakiery choć było miliony innych równie przepięknych.
   Chciałam się gdzieś zatrudnić na reszte wakacji do roznoszenia ulotek ale nic nie ma -.- A pieniędzy nigdy nie za wiele (:

   Czy ktos prócz mnie też nie lubi lata? A, no i oglądaliscie wczorajscie otwarcie olimpiady? Genialnie im to wyszło :)

7 komentarzy:

  1. ja uwielbiam lato i nie oglądałam olimpiady ale za to lubię czytać w upały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta neonowa bluza jest swietna! / http://murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. w sumie nie przepadam za sztucznym powietrzem,ale czasem ratuje życie

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę też zrobić takie pudełeczko na pierścionki ;) fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Staram sie zawsze odpowiedzieć na komentarze :)