sobota, 7 lipca 2012

09.06.12 - Bloga czas zacząć!

Mój kolejny blog na blogspocie, ciekawe jak długo wytrzyma :)
O czym będzie? O wszystkim. O wszystkim co mnie danego dnia spotkało, co ciekawego lub nie zobaczyłam, co kupiłam, co mi się spodobało. Bede opisywac a przy okazji do każdego posta dawać zdjęcie związane z tematem. Mam nadzieję że nie będe was tym zanudzać a wręcz znajdzie się kilku (a nawet kilkunastu, miło by było) czytelników.
Więc do roboty, od jutra zaczynam codzienne pisanie i robienie zdjęć*.

__
*. Nie, nie interesuje sie fotografią która w obecnych czasach jest bardzo modna. Na pomysł wpadłam przypadkiem widząc bloga pewnej dziewczyny która pisała w podobny sposób.

1 komentarz:

  1. ten blog jest zajefajny masz facebooku
    z tą stronką do polubienia ??

    OdpowiedzUsuń

Staram sie zawsze odpowiedzieć na komentarze :)