sobota, 7 lipca 2012

16.06.12 - Małe zakupy

   Dziś sobota a ja zawsze w soboty sprzątam. Jeśli się z kimś umówię na ten dzień to sprzątanie zaczynam w piątek. Ale dzis dzień co dzień więc już ok. 17 miałam wolne. W ostatnim poście pisałam co chciałabym sobie kupić. Z budzikiem mi się nie spieszyło a lakier i cień miałam zakupić w poniedziałek. Ale nie mogłam sie już doczekać tego poniedziałku wiec stwierdziłam ze co tam, jade dziś. W autobusie tłok niemiłosierny jak na ten dzień tą godzine, wszyscy ubrani na biało czerwono. Co chwile krzyki "Polska biało czerwoni" lub "Kto nie skacze ten z policji hop hop hop" przy czym cały autobus dostawał drgawek. Ale milo było patrzeć na taki widok i na te uśmiechy ludzi na przystanku gdy widzieli podjężdzający autobus z takimi pasażerami :)
   Co więc kupiłam ?

   To o czym pisałam. Lakier od razu wylądował na paznokciach i jestem oczarowana jego kolorem, jest to tak intensywny niebieski... Ideał. Cień do powiek również znalazł się na moich powiekach, jak narazie zdaje trzygodzinny test, w poniedziałek zobaczymy jak wytrzyma przy całym dniu. A budzik... Na niego mam tylko jedno określenie : "O boooziuuuu, jaram się nim!". Mój najukochańszy którego nikomu nie oddam.

   Przy okazji pochodziłam po kilku sklepach w poszukiwaniu czegoś fajnego by zrobić foteczke na blogaska. Niestety nic ciekawego prócz jednej rzeczy nie przekuło mojej uwagi. W Reserverdzie same bardzo dziewczęce koszuleczki i inne pierdułki, w NY też nie bardzo. Nawet do Orsaya i Promoda weszłam ale tam też nic. A ten jeden ciuszek który przykuł moją uwage to bardzo cienka, zwiewna 'koszula' w C&A. Ja jestem zwolenniczką zwykłych T-shirtów, najlepiej męskich i spodni, a prawie wszystkie typowo dziewczęce ciuszki a w szczególności koszule są nie dla mnie. Ale ta koszula mnie urzekła tymi przesłodkimi serduszkami i tym jaka jest dziwnie delikatna.
   Pewnie i tak jej nie kupie bo by wisiała w szafie nieużywana ale pomarzyć mogę ;)


ps. Dd teraz dodaje trochę większe zdjecia które otwierają się po klinięciu na te. Choć i tak nie jest to specjalnie duży rozmiar.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Staram sie zawsze odpowiedzieć na komentarze :)