sobota, 7 lipca 2012

27.06.12 - Kino

   Cóż za nudny dziś dzień. Ostatniego dnia szkoły poszliśmy klasą do kina. Klasa to jednak złe określenie, bardziej pasuje - mała grupką, bo były nas 3 osoby - ja, koleżanka i kolega. Nawet wychawczyni przyszła, wzieła kase i wróciła do domu. No nic. Chciałyśmy wrócić się do domu ale kolega nas namówił, w dodatku potem postawił cole i popcorn, więc skorzystałysmy :) A film? Dyktator. Boże, śmieszny, głupi, idiotyczny, dziwny, trochę obrzydzający. Ktoś kto pisał scenariusz musiał coś brać bo nawet ja nie mam takich pomysłow. Nie żałuje jednak że byłam na tym, ale osobiście wolałabym zobaczyć "Czarnobyl. Reaktor strachu" lub w ostateczności 'Szepty'. A wy, jakie filmy lubicie?


Biegałam po ogrodzie jak głupia i robiłam sweet focisze wszystkiego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Staram sie zawsze odpowiedzieć na komentarze :)