sobota, 7 lipca 2012

28.06.12 - Są wakacje kochani, bez spiny luźno...

... Bawcie się z nami zanim będzie za późno
lub jak ktoś woli
Pełen chill z nieba sie leje żar.. a nie, to raczej o ganji piosenka ;P
    Tak czy inaczej właśnie skończyłam gimnazjum i cieszę się że niedługo poznam nowe osoby z racji iż za dwie miesiace jupijaj technikum. Za moją klasą tęsknić nie będe, choć może z drugiej strony jak sobie przypomne te nasze wypady ekhm, nie powiem na co to jednak było fajnie (Olu, wiem że to czytasz - mam na myśli to co robiła nawet Anka na dachu, bo też chciała). Szkołę skończyłam ze srednią 4,5 oraz 130 punktami do rekrutacji. Czyli nie jest źle biorąc pod uwage że jak w 4 klasie miałam pasek tak co roku było coraz gorzej aż zeszłam do średniej 3,71.
      O tak prześlicznie dziś wyglądałam, czyli kochane spodnie oraz bluzka którą dziś rano kupiłam :D Żeby było bardziej feszyn i jak na prawdziwego modowego bloga przystało (mimo że ten blog taki nie jest) napisze że ta stylowa bluzeczka jest z prześwitującego materiału wiec pod spód założyć musiałam 'jakąśtambiałąbluzke'. A żeby dopełnić mój zakończeniowy outfit dodałam bransoletke pandorkę zakupioną dzięki cudownej stronie Allegro (ej, bez kitu, bardziej opłaca sie tam kupić niż na straganach będąc gdzieś na wakacjach). Buty natomiast to jak to mawiają koleżanki 'Łohohoh, ty te swoje szpile dziś masz', tak, super niewygodne koturny które mają chyba 3cm, sa już całe poobdzierane ale za to są wygodniejsze niż moje dwunastocentymetrowe szpilki.
    O bluzeczka, taka no. Dokupiłam jeszcze 3 lakiery, ten zielony mógłby być bardziej żarówiasty ale nie jest źle. Jutro skoczę jeszcze do fotografa po zdjęcia legitymacyjne, potem jade do szkoły złożyć papiery a wieczorem... Cóż, w sobote koleżanka zdziwiona zobaczy Kasie w czarnych włosach ;D
fuck yeah, choć osobiście nie jestem zadowolona, mogło być lepiej.
Co robicie w czasie wakacji?

PS. Gracias za aż 10 komentarzy pod wcześniejszym postem, nie spodziewałam się :)

1 komentarz:

  1. Gratuluję świadectwa i tak dobrych ocen! Ja nawet w gimnazjum takich nie miałam o.O

    OdpowiedzUsuń

Staram sie zawsze odpowiedzieć na komentarze :)