piątek, 17 sierpnia 2012

Już połowa wakacji :O


   Rany, jak ten czas szybko biegnie. Dopiero co przyleciałam z Bułargarii, szuakałam ofert prac w postaci roznoszenia ulotek, potem szukałam na Allegro czegoś ciekawego dla koleżanki. I cały czas myśl była 'rany, aż miesiąc do szkoły, co ja bede robić przez ten czas'. Jak zabieram sie za notke i zgrywam zdjęcia to do każdego posta mam osobny folder kóry w nazwie ma date. Wpisuje dziesiejszą date a tu 17 sierpień o_O Kurde, JUŻ 17 SIERPIEŃ ! Jeszcze dwa tygodnie i witaj szkoło, nadchodzę. Ale zanim nastanie data 3 września to wcześniej będzie coś co lubie najbardziej czyli szkolne zakupy. Uwielbiam wybierać nowe zeszyty, długopisy, wybierać przyrządy czy śmiac się z tandetnych piórników. Choć w tym roku wybierania najładniejszej okładki nie będzie, kupie cały stos takich samych bo mam już kilka pomysłów jak ozdobić te zeszyty.
    Plus w zdjęciach wczorajszy zachód słońca, całe firanki, ściany a nawet las były pomarańczowe :D Ale oosobiście nie lubie zachodzącego słońca po wali po oczach zę masakra i mi w monitor świeci. W C&A ostatnio kupiłam nowe okulary za... 3,90zł : O Mnie nie pasują za cholere ale za taką cene, bitch please... No i podziwiajcie moją tablice, w tym roku doszło do niej 6 pocztówek a niedługo będe czekać na nową z JuKej. Niestety na pocztówke z Hiszpanii się nie załapałam :(
na prawo - hihusuhshsahihihijhiahiahiahiahaihuhu.
    Dobra, ide na rower ;/

11 komentarzy:

  1. Tak ten czas szybko leci szczególnie we wakacje a w roku szkolnym się tka duży ...
    Zapraszam do mnie : brulionwkratke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wyobrażam sobie, jak to będzie za te dwa tygodnie... przydałoby się jeszcze kilka miesięcy wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też czas strasznie szybko leci ...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie chce szkoły ;c kolczyk *.*
    zapraszam xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolczyk. :33

    ~ Candienatalie.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty to zawsze marudzisz : D Ale przyznaj ze te zdjecia sa lepsze od Twoich chociaz kiepskie :)))

    Nie mogę się doczekać aż opiszesz/pokażesz jak ozdobisz zeszyty!! Też uwielbiam je kupować :) Zawszę biorę jakieś ze słit pieskami i kwiatkami w Empiku :D Hehehehe. no tak, piórniki są zwykle tandeciarskie :D

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe, też lubię te szkolne zakupy :D
    Ale samej szkoły nienawidzę.. Matkoo, dlaczego.. Dla mnie dopiero wakacje się rozkręcają ;p
    Kolczyyk ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. oj weź nawet nie przypominaj, że kończą się wakacje;d

    OdpowiedzUsuń
  9. 3,90 ?:O wow ;d
    kolczyk w pępku?:D
    mam takie same skarpetki :DD

    OdpowiedzUsuń

Staram sie zawsze odpowiedzieć na komentarze :)