czwartek, 28 lutego 2013

Pare prac + lakier



 Przedstawiam Dariusza Smyczyńskiego w wannie czekającego na Karoline. Niestety zapomniałam o rózach, i jest mi z tego powodu bardzo przykro. Rysowane dla koleżanki na szybko, w 5 minut, zaraz przed wyjściem o 17 ze szkoły.


 Pierwsza praca w szkole, kiedy to przyszłam i nie wiedziałam nawet jak narysować w Illustratorze kwadrat :D Ale jak na pierwszą prace wyszło mi całkiem nieźle, co nie ;) Nie wiem właściwie co to przedstawia, takie jakieś homoniewiadomo z przerobionych kółek.


 Sto procent słodkości i sto procent tandetności, niczym Paint XD Ale nie miałam na to pomysłu, chyba z pól godziny zastanawiałam się w ogóle jakie dać do tego kolory. A potem jeszcze mi sie dostało od nauczycielki bo zamiast robić inną prace to ja rysowałam obrazek na mojego fanpejdża na fb.



****


Golden Rose, numerek 108. Sto procent bycia tępą, przesłodzoną dziunią, ale jestem blondynką i mi wolno taką udawać ;) Lakierek genialny, i na jednym się nie skończy, planuje dokupić jeszcze na pewno niebieski oraz być może fioletowy/wielokolorowy. Trudno się go nakłada, bo trzeba po paznokciu ciaptać się brokatem by został na paznokciu a nie na patyczku, jednak opłaca się bo jak widac efekt genialny :) Warstw dwie, schnięcie bardzo szybkie. Po dniu widać małe opryski ale na szczęście szybko je załatać, więc nie jest to duży problem. Jednak aż sie boje zmywania, bo to będzie coś okropnego, więc narazie trzymam ten lakier na paznokciach i trzymam, aż już nie bede mogła na niego patrzeć.
bez flesza / z fleszem

****
Za 18 dni jade do Czech, do Kunovic, z okazji wymiany szkolnej. Więc po powrocie będziecie zalani tysiącem zdjęc, proszę już o psychicznego przygotowywanie się do tego.
A do Hiszpani za darmo nie jade, nauczycielka stwierdziła ze nie wypisze mnie i koleżance pewnego papierka. Dzięki za informacje, tydzień przed oddaniem pracy, gdy wszystko było już zrobione na tip top, tylko potrzebny był cholerny papierek i można było wysyłać płyty. Dzięki temu zmarnowałam całe ferie siedząc przed kompem i robiąc projekt i dupa. Dziewczynki, nic z tego. 
Dziękuje z całego serca.


Jesli chodzi o ten obrazek to nie pytajcie wtf bo robiłam go w czasie stuprocentowej nudy, więc wyszło co wyszło.
Nanana: /Klik/ poszłabym znowu na ich konert, ale bilety są drogie, a już raz ich na żywo widziałam :)


13 komentarzy:

  1. TALENCISKO!
    Pozdrawiam, zapraszam do polubienia fanpagu i obejrzenia nowego posta :*

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam Cię na konkurs na moim blogu, do wygrania DOWOLNA PARA BUTÓW! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratis zły nie jest a wrecz bardzo dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ow, jaki cudny Dariuuuusz <3
    bajery from komputery, ale z Ciebie miszcz Painta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier cudowny plus pozazdrościć wymiany! :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahah Dariusz! ;D Bardzo ładne prace i śliczny lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jezu no tak troszkę. była 3 w nocy + nie robiłem sobie zmarszczek czy coś więc wybacz ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie tu :)


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega zdjęcie, masz talent do przeróbek!


    www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń

Staram sie zawsze odpowiedzieć na komentarze :)